Daar gaan we weeeeer! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Henrieke Maas - WaarBenJij.nu Daar gaan we weeeeer! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Henrieke Maas - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weeeeer!

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

04 April 2014 | Nederland, Eersel

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer! 'Klaar' voor een nieuw avontuur en dit keer zal het een hele andere reis gaan worden dan mijn avontuur in Costa Rica en daardoor weer extra spannend!

Over enkele uren vertrek ik met school op studiereis naar Dubai & Thailand. Hier zullen we 2 weken lang opdrachten uitvoeren in teams waar na terugkomst een verslag en een video over gemaakt zal moeten worden. We gaan met school ook verschillende ontspannende activiteiten doen, zoals een woestijnsafari in Dubai en een olifantenrit in Chiang Mai in Thailand.
Daarna ga ik doorreizen met Anne en gaan we backpacken door Vietnam & Cambodja. Op dit moment vind ik het behoorlijk spannend en weet ik niet zo goed waarom ik dit wilde haha, maar het zal vast en zeker weer leuk worden. Dommer zal ik er sowieso niet op worden en ik zal wederom een ervaring rijker zijn na terugkomst.
De backpack zit na 3 dagen gelukkig eindelijk ingepakt, dus dat is weer een zorg minder. Ik weet niet of ik dit keer tijd zal hebben om verslagen te plaatsen op deze website, maar dan zijn jullie daar alvast van op de hoogte. Wellicht dat ik een keer ergens een computer tegenkom en dan de tijd heb om iets te plaatsen en anders horen jullie daarna wel hoe het is geweest. Ik hoop dat ik dan kan zeggen dat het super leuk is geweest en ik niet begrijp waar ik me vooraf zo druk om heb gemaakt ;-)
Maar diep van binnen weet ik dat dat waarschijnlijk toch wel het geval gaat zijn. Soms zakt het alleen wel erg diep weg, maar alles komt goed! Aldus mijn vriend die dit zo'n 100x op een dag zegt haha.

Maar goed, de tas staat dus klaar en morgenvroeg vertrek ik vanaf Düsseldorf naar Abu Dhabi. Daar zullen we de bus nemen naar Dubai en daar lokale tijd tegen de avond arriveren. Aanstaande dinsdag vliegen we dan alweer naar Thailand waar we woensdag 9 april in Chiang Mai aan zullen komen. Dan begint het backpack avontuur op donderdag 17 april en zal ik mijn spierballen eens gaan trainen met die zware tas. Wat zal ik gespierd en fit terugkomen half mei! Als jullie me nog maar herkennen dan.

Ik zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden, maar niet boos worden als ik het te druk heb met genieten van het backpack leventje! Een mooie gedachte om vanuit te gaan dacht ik zo en als Henrico de Besto ga ik dit avontuur gewoon - met verstand op nul - aan! Goed advies tante Joke, gewoon niet nadenken, maar gewoon gaan met die banaan! Dus dat ga ik doen! En verstand op nul, dat moet voor mij toch wel lukken... ;-)

  • 04 April 2014 - 22:11

    Annie Kuijpers:

    Hoi Henrieke een goede succesvolle reis en veel plezier

  • 05 April 2014 - 11:42

    Ad En Wilma Maas:

    Hoi Henrieke

    Veel succes met de studiereis en veel plezier op doorrreis. Geniet er maar lekker van!!!.
    We zijn trots op je!! x x

    pap en mam

  • 12 April 2014 - 21:13

    Anja En Jac Bierens:

    Veel succes Henrieke en geniet er maar van! Dit doe je maar een keer.
    Groetjes Jac en Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henrieke

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 18621

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 13 Mei 2014

Dubai, Thailand, Vietnam & Cambodja

09 Maart 2013 - 08 Mei 2013

Costa Rica

Landen bezocht: