Nog 19 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Henrieke Maas - WaarBenJij.nu Nog 19 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Henrieke Maas - WaarBenJij.nu

Nog 19 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

18 Februari 2013 | Nederland, Eersel

Hola Familia y Amigos!

De vertrekdatum 9 maart komt steeds dichterbij en inmiddels is het nog maar 19 nachtjes slapen voordat ik het vliegtuig in stap en aan het langverwachte avontuur ga beginnen..

De voorbereidingen zijn dan ook in volle gang: zomerse kleding vliegt het huis binnen, vaccinaties vloeien door mijn lijf en de eerste contacten met het nieuwe thuisfront in Costa Rica zijn gelegd.
Ik kom bij een jonge moeder genaamd Hellen te wonen met haar dochtertje Ashley, die geen woord Engels spreken dus er staat me nog een flinke Spaanse-bijspijker-klus te wachten.

Enkele tijd geleden heb ik ook te horen gekregen dat ik met een groep van circa 15 kinderen tussen de 2 en 6 jaar ga werken in een kinderopvang. Deze kinderen komen vaak uit arme gezinnen en/of gezinnen met een moeilijke thuissituatie.
Hoe alles in het echt gaat zijn, gaan jullie tegen die tijd natuurlijk van me horen!

Nu het over 2,5 week al zover is, is het aftellen officieel begonnen & beginnen de zenuwen te stijgen, maar ik weet zeker dat het een hele bijzondere ervaring gaat worden..

Ik heb er naast de zenuwen vooral heel erg veel zin in & ik ga mijn best doen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van al mijn belevenissen!

Adios!

  • 18 Februari 2013 - 20:09

    Sabine:

    Spannend Harrie!! Ik ga je op de voet volgen en ben heel benieuwd naar je verhalen! Buen suerte!! xxxxxx

  • 18 Februari 2013 - 20:13

    Ilse Van Agtmaal:

    Heey Henrieke!

    Wat leuk zeg en een spannend avontuur staat je te wachten. Costa rica is geweldig ik heb er een aantal maanden met mijn backpackje rond gelopen in midden amerika geweldig. Zeker wel gaan duiken en surfen als je kunt helemaal top!

    ik volg je via waarbenjij.nu leuk xx Ilse van Agtmaal

  • 18 Februari 2013 - 23:07

    Pap En Mam:

    We zijn ontzettend trots op je dat je je gaat inzetten voor de kinderen in Costa Rica, Het is heel fijn dat je nu al contact hebt met je gastgezin, moeder Helen en dochter Ashley. Het is ook fijn om te weten dat je daar heel erg welkom bent. Het zal een hele ervaring worden, waar je nog lang op terug kunt kijken.
    We hebben al geoefend om contact te hebben via skype, dus ook dat komt goed.
    Un buen tiempo en Cosra Rica!!!!!! x x

  • 19 Februari 2013 - 11:46

    Ellis:

    Lieve Henrieke!
    Leuk dat we je op deze manier vanaf Eerselcity kunnen volgen! Ik ben nu al heel erg benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken. Het zal spannend worden maar je gaat een super tijd tegemoet dat weet ik zeker.
    Ik ga je missen maar daar gaan we de komende 2,5 week nog even niet aan denken ;-)
    xxx


  • 19 Februari 2013 - 16:27

    Femke Jansen :

    I will follow you! Mertina's for life!;-)

    X

    Femke

  • 23 Februari 2013 - 22:36

    Nancy De Backer:

    Wie had dat nu gedacht dat mijn jongste nichtje zover weg zou gaan. Ik vind het super knap en dapper van je. Ik doe het je voor geen goud na. Nu hoeft ik mijn gymschoenen voorlopig niet in de aanslag te houden als jij zo ver weg bent;). Hele goede reis en probeer ook te genieten van je ervaring.
    Ik ga je zeker volgen via deze site, is altijd erg leuk om te lezen.

    Groetjes Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henrieke

Actief sinds 25 Okt. 2012
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 18629

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 13 Mei 2014

Dubai, Thailand, Vietnam & Cambodja

09 Maart 2013 - 08 Mei 2013

Costa Rica

Landen bezocht: